Forbes intră în industria cinematografică: ce urmează să producă

de: Andrei Tilimpea
17 02. 2022

Forbes vrea să spună povestea unui cuplu asemănător cu Bonnie și Clyde.

Companiile s-au unit pentru a produce un serial scenariu și un documentar despre scandalul după arestarea, pe 8 februarie, în Manhattan, a așa-numitului „cuplu cripto”, Heather Morgan și Ilya „Dutch” Lichtenstein, care așteaptă judecarea sub acuzația că ar fi încercat să spele 3,6 miliarde de dolari în bitcoin furați.

Proiectul scenariului este co-produs de eOne, Forbes Entertainment și Tucker Tooley Entertainment, iar documentarul provine de la Blackfin și Forbes Entertainment. Proiectele se bazează pe rapoartele Forbes despre cuplu, pe expertiza publicației în jurnalism financiar și patrimonial și perspectiva unică de a avea o relație cu Morgan, care, din iulie 2017, a fost colaborator ForbesWomen pe Forbes.com până când Forbes și-a încheiat relația cu ea în septembrie 2021.

O perspectivă interesantă

„Povestea cuplului Crypto se citește ca o dramă modernă de Bonnie și Clyde”, a declarat Travis Collins, director, Parteneriate, Forbes Entertainment. „În calitate de sursă de facto de urmărire a bogăției și de publicare a jurnalismului de investigație financiară, Forbes poate contribui la aducerea acestei povești la viață într-un mod pe care puțini îl pot face la fel de autoritar. Prin această narațiune captivantă, ne propunem să ajutăm la educarea publicului despre lumea criptomonedei, una care pentru mulți rămâne misterioasă și eterică.”

Producția proiectului documentar a început deja, incluzând filmări și cercetări ample de arhivă asupra poveștii. Geno McDermott și Jordan Rosenblum sunt producători executivi pentru Blackfin, o companie eOne.

Tucker Tooley de la Tucker Tooley Entertainment va fi producător executiv al scenariului.

„Prin combinația dintre reportajele de elită de la Forbes și abilitățile și pasiunea incredibile ale partenerilor noștri producători, ne simțim într-o situație unică pentru a aduce această poveste la viață pentru publicul global”, a declarat Michael Lombardo, președintele eOne Global Television. „Așteptăm cu nerăbdare să spunem această poveste în mai multe formate împreună cu Forbes.”